wtorek, 30 kwietnia 2024

Zabawa kota z rybką

 

Obowiązki nie pozwalają rozwinąć wątku :) Mam tyle na głowie (dzisiaj), że będzie robota ze wszystkim zdążyć :) Żebyście jednak Wy (szachiści) zdążyli się zapisać, bo gdy liczba zgłoszeń przekroczy 100, to organizator zacznie rozdawać karty :)
Do późnych godzin wypełniałem wniosek w programie "KLUB". 

Zabrało to niesamowicie wiele czasu. a skutki mogą być ... żadne. W formularzu należało zaznaczyć, że klub istnieje 3 lata. Jeśli się tego nie zaznaczyło, to nie można było wypełniać i oddawać. Jak jednak pogodzić fakty, że klub został wpisany do rejestru w marcu tego roku, ale za składki członkowskie był ścigany od 2017 roku? Ja we wniosku wyjaśniam sytuację, jednak jeśli po drugiej stronie będzie bezduszny biurokrata i spojrzy na datę rejestracji, to jeszcze gotów będzie mnie do sądu podać :)
Wcześniej byłem na rozmowach w Sali VICTORIA i zdecydowałem się na ... kotlet de volaille z ziemniakami i sałatką. Przypominam, że ze względu na święto ... post nie obowiązuje 3 maja.

Jeden IM już się przepisał z "A" do "B" 

dwa dni do turnieju

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

PODSUMOWANIE i refleksje

  Mija tydzień od rozegrania turnieju. Prawie wszystko zostało już zrobione. Tzn. sprzęt został pozbierany i rozwieziony tam gdzie trzeba. W...